Dit is de slogan van Missie Limburg, de nieuwe koers van LIOF die inzet op vier transities: energie, circulariteit, gezondheid en digitalisering. We staan met z’n allen voor grote veranderingen. Hard nodig voor maatschappij, economie en toekomst. Weet jij waar te beginnen? Laat je inspireren tijdens het Missie Limburg kick-off event op 8 juli.

Wat mag je verwachten op 8 juli? Tijdens dit online event word je verrast door verhalen, meningen en gesprekken over de genoemde transities. Teun van de Keuken vertelt over Tony’s Chocolonely en duurzaam ondernemen.

Ondernemers Stef Kranendijk van tapijtmerk Desso en Claudia Rijcken van Pharmi, gaan onder leiding van Simone van Trier met elkaar in gesprek over de invloed van de transities op hun product èn interne organisatie.

Daarnaast zal Tys van Elk, directeur van LIOF, vertellen wat Missie Limburg inhoudt en waarom het belangrijk en nodig is om samen met ondernemend Limburg stappen zetten om maatschappelijke impact èn economisch rendement te realiseren.

Meld je aan: https://liof.nl/events/kick-event-missie-limburg